Problemlösning och Ajax Utrymmen

Problemlösning och Ajax Utrymmen

Hubben har redan lagts till i ett annat utrymme” är ett felmeddelande som en del får efter introduktionen av Utrymmen (Spaces) i Ajax. Det beror inte på att din hubb används av en annan användare, utan ett olyckligt symptom vid installation. Detta går normalt enkelt att lösa.

Problemhantering 1: Tryck på “Gå med i annat utrymme” när du får meddelandet. Förhoppningsvis kommer du in i ett nytt utrymme som heter “HUBxxx…”. Då är du klar och kan döpa om utrymmet till ditt önskade namn.

Om det inte löser problemet rekommenderar vi följande:

  • Starta om appen och försök igen på samma sätt.
  • Starta om appen och fabriksåterställ centralenheten genom att hålla in knappen på baksidan i 30 sekunder. Försök därefter på samma sätt.

Utrymmen är Ajax nya funktionalitet som möjliggör fler typer av användning av Ajax larmsystem, exempelvis koppling av Yale digitala dörrlås.


Kundvagn0
Din kundvagn är tom!
Fortsätt handla